För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Bödel i kjol.

Publicerad 2010-06-30 15:56:56 i Mina små vardagstankar,

Det gick bra att arbeta, det kom en herre fram till mig som låg där när jag var där sist gång. Han berättade att han saknat mig och började gråta. Han var så söt!
Men det gick bra.
Kom snabbt in i rutinerna, behöver bara lära mig alla nya rumsnummer.
Har även betalt hyrorna för både Augusti och September nu, så bara att flytta in!
Men till varför jag har en överskrift så som jag har, jag tittar nämligen på denna dokumentären som går på Tv 4 Fakta. Det handlar om koncentrationslägren, och jag är helt fastklistrad.
Älskar sådana dokumentärer, oerhört bra.
När jag var yngre läste jag alla böcker jag kunde komma över som handlade om andra världskriget. Finner det fortfarande lika intressant.
Mina öron spänns alltid extra när jag hör orden "Andra världskriget".
Vilken historisk händelse tycker ni är mest intressant?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-30 16:20:01

Härligt att höra att det gick bra på jobbet och kul med människor som kommer ihåg en...minnet verkar det inget fel på på ålderns höst :)

Historia är intressant, har inte tyckt det förut och inte brytt mig men det börjar komma mer och mer...vet dock inte vad jag tycker är mest intressant..måste bli mer beläst innan jag kan uttala mig :)

Postat av: entrevista, -lär känna bloggarna!

Publicerad 2010-06-30 16:43:42

Dokumentärer är väldigt intressant faktiskt. Brukar bänka mig framför TV4 Fakta när jag inte har något bättre för mig :)

Postat av: mary

Publicerad 2010-06-30 19:16:18

tycker oxå att andra världskriget är intressant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela