För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Guten morgen.

Publicerad 2010-05-31 07:49:01 i Mina små vardagstankar,

Vet ej om jag stavade rätt, läste aldrig tyska i skolan. Men i alla fall, Godmorgon!
Idag bär det av till salongen, som ni nog vet. Sitter och småstartar min frukost med en kopp kaffe, mums. Imorse försökte jag stänga av klockan genom att trycka på mobilen, gick ju sådär och jag funderade på vad det var för fel.
Denna veckan flyttar min Bästa vän hem! Om jag längtar? Ohja!
Solen gassar redan in genom rutan, vittnar på att det kommer bli varmt idag! Både ros och ris för det, det är skönt med fint väder. Men för oss som måste gå i kofta så är detta inte det roligaste, särskilt inte när man arbetar.
Jag får helt enkelt vistas mycket vid AC:n idag.
Är det någon som vet när Smultronen kommer? Jag går och sneglar på våra Smultronplantor dagligen, men blommorna verkar aldrig försvinna och bytas ut mot goda smultron.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-31 12:02:29

Nej jag har inga gröa fingrar precis så jag vet inte när smultronen kommer men jag vet iaf att det ska vara mycket blommor på så ger det mycket bär, för att varje blomma är ett bär..jag tror det var så iaf :)



Hoppas på att du haft en toppendag på salongen o att du kanske lärt dig något nytt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela