För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Donar.

Publicerad 2010-11-10 19:20:48 i Mina små vardagstankar,

Håller på och fixar och donar.
Efter skolan idag så gick J. J. och jag till Fairlane (piercing/tattueringsstudion) här, J. skulle töja sina öron 2mm till. Så det gjorde hon.
Sedan strosade vi iväg till affären, för att avsluta med att sjunga lite Singstar hos mig. Vi hade nämligen samma tvättid idag, så vi väntade ut tiden.
Sedan bakade jag bröd däremellan, och även gjorde tortellinigratäng, nu skall jag göra ugnspannkaka också. Eller inte än, men efter min tid med toningen i håret tagit slut, och jag fått duschat.
Imorgon får jag besök, så kommer inte vara lika aktiv på bloggen. Men skall försöka få in lite inlägg till er!
Vi hade inga klippningar idag, utan vi hade Hårologi-dag hela dagen. Det är ett företag för er som inte vet.
Fick även reda på att mitt hår är som asiatiskt hår, lika grovt. Så han frågade vilken del av Asien jag kom, svarade Japan.
Imorgon blev jag dessutom receptionist, väldigt bra!
Jag halkade i snön förut med, ramlade pladask på rumpan! Fy som vi skrattade.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela