För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Fick ett litet ryck igår.

Publicerad 2010-11-09 14:47:40 i Mina små vardagstankar,

Och blev arg på min smiley, fråga mig inte varför. Jag får sådana ryck ibland, för att något i själen är trasigt, så tar jag ut det på någon del av mig själv. Igår blev det Smileyns fel.
Så jag tog ur den. Höll på i en timma, och var verkligen galen på den.
Ibland känner jag mig verkligen schizofren, hur sjutton kan en piercing vara vållande till smärta? Egentligen?
Men i alla fall, nu är den ute. Jag har dock en ny piercing, jag gjorde ju en dermal i helgen också. Så den skall ni få se.
Så ser den ut, det är ett litet hjärta.
De som har mig på Facebook har dock redan sett den.
Idag skall jag i alla fall baka bröd hade jag tänkt, och även baka havrekakor, de är ju så goda.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-09 16:58:44

Vill bara säga att fast jag aldrig träffat dig så tycker jag så jäkla mycket om dig! Din blogg sparar jag alltid till sist för att den blir jag allra gladast av, du har ett sådant liv jag helst av allt skulle vilja ha nu, plugg, vänner en lägenhet hemmavid (Thn) men ändå är det något jag känner att jag måste slutföra här i Sthlm typ "Projekt Klara-mig-själv". Vill du ses och fika typ på Strandgatan el. ta en öl el något när jag kommer hem i jul? Skulle vara kul att träffa dig IRL. Ha en jättefin kväll!

Kramar Mia

Postat av: jessica

Publicerad 2010-11-17 22:01:40

coolt det där! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela