För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

God förmiddag.

Publicerad 2010-11-21 13:22:14 i Mina små vardagstankar,

Förlåt för icke-existerande uppdatering i helgen, har varit en del att pyssla med. Arbeten, och igår var jag på salongen och klippte. Ni skall få se lite före- och efterbilder på honom som jag klippte.
Pratade med min Bästa vän nyss med, har varit otroligt dålig på att höra av mig senaste tiden. Så vi hade en del att prata ut om, både om det och om annat.
Men efter torsdag, då vi haft vår show, och arbetet ligger på hyllan så tror jag tiden kommer finnas så mycket mer till allt vid sidan av!
Förebild
Förebild
Förebild
Efterbild
Efterbild
Efterbild.

Glöm inte Frågestunden som pågår tills fredag, klicka på bilden under för att komma dit!


Jag hittade även en dikt som jag skrev till min Bästa vän när jag var 15 år, så här kommer den
Sara, du är bäst på alla sätt
Känner ingen med mer vett
Jag älskar dig så
På ett sätt som bara några få kan förstå
För du är min bästa kompis
Klok och vis
Det är vad du är
Utan dig är jag isär
Tillsammans med dig är jag hel
Klart jag har mina fel
Men jag hoppas du älskar mig ändå
För jag älskar dig mer än du kan förstå

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-11-21 14:59:24

Det blev ju skitsnyggt!

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-21 19:24:31

Awwww sötnos :-) Älskar dig <3 !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela