För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Godmorgon.

Publicerad 2010-11-10 07:47:17 i Mina små vardagstankar,

Fy, vad jag var trött imorse. Ville verkligen inte kliva upp! Somnade inte förrän väldigt sent igår, och det är väl orsaken.
Det är fortfarande snö ute, men inte samma "oväder" som igår. J. från Haparanda kommer väl skratta åt oss när vi kommer till skolan sedan, att vi kallar detta för "oväder/kaos".
Och det är ju sant, de säger varje år "Vi var inte förberedda", men någon gång får man väl lära sig, snön kommer när som helst i dessa månader. Man får lära sig att bli beredd.
Fick lite besök igår kväll, det gjorde dagen för mig. Behövdes! Tråkigt att gå själv i över ett dygn, när man är van att ha folk omkring sig hela tiden.
Men, nu är det frukost.
Vad gör ni idag? Vad blev er frukost?

Kommentarer

Postat av: julia ♥

Publicerad 2010-11-10 16:30:19

Hur mår denna sötnosen idag!? <33

Postat av: julia ♥

Publicerad 2010-11-10 17:56:01

Sv: sööt ja!! Man kan vara söt även om man är anorektiker!!

Härligta att höra att du mår bra!! Jo jag mår super!!

Planer för morgondagen då sweeti!? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela