För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Irritationen.

Publicerad 2010-11-16 21:50:23 i Mina små vardagstankar,

Den har suttit i hela dagen, och i slutet på dagen hade jag huvudvärk.
Det lättade när jag kom upp i kylan i alla fall, men irritationen sitter kvar. Annars har dagen lunkat på, jag har inte varit helt på topp dag.
Att en liten kommentar kan göra så stor inverkan på en?
Dagen började i alla fall i tekniksalen, där vi gjorde lite uppklippningar i ny modell, det var helt okej. Sedan var det kundpass, min kund hade avbokat sig, så jag trodde först jag skulle få greja med en docka. Men sedan sa J. att jag kunde vara med henne i receptionen, och det var okej tänkte jag. Tills det kom in en drop-in kund, så då fick jag arbeta i alla fall.
Det kändes bra! Men jag hade som sagt ont i huvudet i slutet. Men hon blev väldigt nöjd, och då var jag nöjd.
När jag kom hem från skolan satte jag mig ner och åt lite, sedan kom C. upp till mig, skulle klippa henne lite. Strax efter vi var färdiga så kom H. och J. inspringande, då ville hon också bli klippt, men på ett busigare vis. Vi skulle få upp hennes volym, och det fick vi! Fixade även en etapp-lugg.
De var här till ca 21.00, sedan gick de in till sig. Då tog jag mig en dusch, sedan fixade jag lite med stilhistorian där jag hjälper J. Hoppas det känns okej för henne.
Så har verkligen varit full rulle idag, så nu är jag oerhört, oerhört trött. Eftersom jag knappt fått sova inatt. Så blir strax sängen för min del. Imorgon står jag i receptionen, det skall faktiskt bli skönt för en gångs skull! Det behövs just nu känner jag när jag är så trött som jag är.
Hur blir er morgondag?

Mina knän är fortfarande inte bra, detta är en gammal bild. Just nu har de två blåmärken var ovanför varann. Avskyr mina knän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela