För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Kom en liten fråga.

Publicerad 2010-11-14 17:50:36 i Mina små vardagstankar,

...ifall det är maten som är problemet, efter senaste inlägget.
Saken är att jag glider in i gamla vanor utöver maten, saker som jag gjort när jag var yngre kommer så lätt tillbaka när jag beter mig på ett visst vis.
Detta gör att även maten blir lidande, det gör det. Men jag försöker hålla min mat, och när jag tycker det är kämpigt, så tar jag näringsdrycker.
Men det hela är andra beteenden som glider in smått, jag blir oerhört frustrerad på mig själv. Men det är saker som gör att jag beter mig på detta vis, men jag måste få bukt med detta.
Jag hoppas innerligt att min psykolog som väntar i Stenungsund kan hjälpa mig med detta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-14 18:40:08

Oh kämpa på. Tänk så långt du kommit, tänk på lägenheten du fått, skolan du börjat osv. Kämpa allt vad du har. Tänker på dig! Kämpa på! Stora kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela