För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Today is the day.

Publicerad 2010-11-11 07:56:54 i Mina små vardagstankar,

Ja, idag får jag besök, skall bli jättekul!
Nu i skolan startar vi med make-up-kursen, vilket påminner mig om att jag måste leta upp tre bilder på sminkade personer.
Sedan har vi kundpasset, men jag står i reception tillsammans med N. skall bli skoj.
Efter det far jag med fläkt ner mot resecentrum för att hämta J. så han slipper sitta där alldeles allena.
Vaknade dessutom imorse av att jag trodde jag försovit mig, jag flög upp ur sängen och tittade på klockan. 6.18.
Så var ju verkligen ingen fara.
Fick sms igår med, ifrån D. skall ju pierca hans öron. Så han kommer väl i dagarna, så fort jag fått nålarna.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: julia ♥

Publicerad 2010-11-11 08:32:34

Sv: låter härligt!!

Jag ska till skolan och efter de träna!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-11 09:50:11

Idag är jag på jobbet.

Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: minna

Publicerad 2010-11-11 19:17:21

Hej! Har suttit och bläddrat i din blogg. Blir så glad att se att det finns så mycket annat i ditt liv idag än ätstörningen. Läste om din tid i Varberg, och har en fråga. Hur gick det att äta fisk och kyckling när du var där? Klarade du av det varje gång? Vad händer annars, måste man avbryta behandlingen? Anledningen till att jag frågar är för att jag är vegetarian sen jag var liten och har försökt äta fisk ibland men inte klarat det, men jag funderar på att söka till Varberg för att det verkar vara ett bra ställe. Känns dumt att en sån här sak ska hindra mig, men det gör tyvärr det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela