För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Galen helg.

Publicerad 2010-10-31 12:54:23 i Mina små vardagstankar,

Som alltid, har det varit en galen kväll. Jag blev knäpp en stund igår kväll, blev så jävla förbannad. Hände en sak som påminde mig om andra saker, blev verkligen tokig.
Men men...jag var flitig när alla gått hem från efterfesten, städade här hemma på natten. Så slapp jag det imorse, behövde bara dammsuga och damma lite imorse, och torka av.
Snart skall jag kila ner till affären, behöver lite luft. Vid 18-tiden idag kommer M. till mig, vi skall pierca hennes bröstvårtor. Känner henne inte sedan innan, så skall bli kul att träffa lite nytt blod.
Hon verkar trevlig i alla fall!
Hade ju tänkt baka bröd redan igår, men kom på, brödsirap kan ju vara bra att ha! Så det är det som står högst upp på min shoppinglista!
Jag gjorde en utmaning i veckan, jag har haft jättesvårt för just ost på smörgåsen sedan jag kom hem ifrån Varberg. Men nu åkte jag och köpte ost, och det har gått jättebra! Har ätit det varje dag på smörgåsen!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-10-31 14:40:08

Det låter som om det gör väldigt ont att pierca bröstvårtorna o_o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela