För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Lär känna mig.

Publicerad 2011-02-16 12:34:32 i Mina små vardagstankar,

Jag är ledig idag, det var väldigt behövligt. Håller på att bli förkyld, så det gör så mycket att vara ledig en dag. Man hinner krya på sig rätt rejält när man är det såhär i början av en förkylning.
Men har gjort en del redan, städade lägenheten förut, det var behövligt. Kikar just nu på en film, skall duscha efter den tänkte jag. Sedan har jag tvättstugan vid 14.
Men nu skall ni få "lära känna mig" hittade nämligen ett test.

För ett år sedan:

Vilken klass gick du i? - Gick inte i någon klass då.
Vad hade du för hårfärg? - Svart-rött
Hur lång var du? - 164,5 cm
Vem var du kär i? - Ingen
Hade du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukade du göra på fritiden? - Låg på behandlingshem, det var väl min fritid.
Vilka umgicks du med? - Sara
Hur såg du ut? -  Mörk.
Var allt bättre då? - Nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Nej, nej, nej.
Har du förändrats? - Om jagh ar!

Nu:
Hur gammal är du? -  23
Vilken klass går du i? - Precis gått ur Svenska frisörskolan
Vad har du för hårfärg? - Röd
Hur lång är du?- 164,5 cm
Vem är du kär i? -  Ingen
Har du någon pojk/flickvän? - Nej.
Vad brukar du göra på fritiden? - Försöker hinna umgås med kompisar.
Vilka umgås du med? - Oj, en del.
Hur ser du ut? - Mörk, rödhårig, blek som ett vitt pappersark, piercingar...typ?


Har du..

Kysst någon? Ja
Haft sex? - Ja
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - Ja
Ljugit för en bra vän? - Ja
Svikit någon? - Ja
Fuskat på prov/läxförhör? - Nej
Blivit kallad Bögjävel? - Nej
Kallat någon Bögjävel? - En gång tror jag.
Druckit alkohol? – Ja


Vem:
Skrev du senast till på msn? - Jonas tror jag.
Kramade du senast? - Malin
Kysste du senast? En Ian.
Sov du hos senast? - Malin
Vill du vara med just nu? - Just nu ingen, för vill inte smitta.
Ringde dig senast? - Sara
Skickade ett sms till dig senast? - Angelica
Skickade du ett sms till senast? - Angelica


Vad:
Drack du senast? - Kaffe
Köpte du senast? - Juice, yoghurt.
Gjorde du igår? - Jobbade.
Ska du göra imorgon? - Jobba.
Vill du göra just nu? - Duscha.
Åt du senast? - Smörgås.
Är närmast dig som är rosa? - Manualen till Id bare minerals.

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Nej
Du har sårat någon så de börjat gråta - Ja.
Någon har sårat dig så du börjat gråta - Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - Ja, men väldigt längesedan.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smugit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov –Ja


DÅLIGA TIDER

Jag har skadat mig själv - Ja
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Ja.
Jag kan inte svälja piller - Jo
Jag har tagit mediciner mot depression - Ja, en hel del.
Jag har anorexia och/eller bulimi - Inte avskriven än, så ja. Och man märker fortfarande av det, så är väl rätt antar jag.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – Ja
Jag har vaknat gråtande -  Ja
Jag har somnat gråtande - Ja
Jag grät senast - I maj förra året.


DÖDEN
Jag hatar begravningar – De är fina, men det är fan inte kul att gå på.
Jag har sett någon dö – Ja
Någon som jag känner har dött nyligen- Ja.

 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-18 18:33:50

Hej vännen!

Mår du bättre nu, och hur går det med kontakten från Öppenpsyk? Det enda jag kan säga är att du inte ska ge dig där, tjata så mycket du kan och orkar så fattar de! Det är synd att man skall behöva göra så men tyvärr är det ibland enda sättet. Hur som haver, din nya hårfärg är awsomne!



Kramar Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela