För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Snabbuppdatering

Publicerad 2011-02-21 07:48:39 i Mina små vardagstankar,

Väldigt snabb uppdatering. Eftersom att jag strax skall kila till salongen, börjar tidigare idag eftersom att vi har ett möte med Id bare minerals.
Fick en fråga igår om jag hade fått fast anställning på salongen. Nej, det har jag inte. Jag har min trainee-period där under två års tid. Så blir inte fast anställning fram tills dess. Skulle det vara så att jag har fast kundkrets när jag är färdig, då blir det prat om fast anställning.
Så vi får se hur det blir, svårt att säga nu när jag bara arbetat knappt en månad.
Annars vet jag att jag har en kund idag, vid 11-tiden tror jag. Vet inte vem det är, så blir spännande. Allt jag vet är att hon har tjockt hår.
Är verkligen jättetrött idag, gick ändå till sängs tidigt igår. Men jag sov inte så många timmar natten mellan lördag och söndag, så har nog inte återhämtat mig riktigt än.
Skall försöka komma i säng tidigt ikväll med, på onsdag är jag ledig. Så då har jag tänkt att jag verkligen skall sova ut. Och jag måste få minne till att komma ihåg att ringa min läkare.
Tror ni att jag lyckas?

Ni skall få se en liten kul bild, en vän i England skulle visa att snoppar faktiskt ser ut som upp-och-ner-vända sniglar. Det stämmer faktiskt.
Så nu kommer ni också tänka på detta.


Kommentarer

Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Publicerad 2011-02-21 16:10:49

jag har en fråga, vad tycker du om killar som bloggar?

Själv tycker jag det är manligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela