För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Godmorgon.

Publicerad 2011-01-12 07:49:11 i Mina små vardagstankar,

Stressig dag igår!
För det första var jag dubbelbokad, någon hade inte sett att jag redan var inbokad på kund. När båda sedan kom, och förväntade sig att ha mig, blev det frustrerande. Ena kvinnan var snäll, och lät en annan lägga i färg i alla fall. Sedan klippte jag henne, och även den första kunden.
Men blev stressigt att springa fram och tillbaka, hade den andra kunden haft en annan tid hade det nog varit lättare. Men att veta att hon satt och väntade, usch.
Kom i alla fall hem sedan, då kom J. förbi och klippte sig, sedan kom H. förbi och klippte mig. Sedan kom K. förbi senare på kvällen och klippte sig också, och gick inte förrän 23. Då hoppade jag snabbt in i duschen.
Så stressig dag igår! Hann inte med själv ens.
Idag är jag inte dubbelbokad i alla fall, eller var inte igår när jag gick in i salongen vid 13 i alla fall.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela