För att klara ett pussel måste du ha alla delar.

Vill ni kontakta mig per mejl? [email protected]

Jag lever.

Publicerad 2011-01-30 11:42:42 i Mina små vardagstankar,

Hej söta ni,
jag har fått många kommentarer om hur jag mår, och om jag lever.
Jag lever, jag mår bara just nu inte så bra. Det är inte maten som spökar, utan det är lite annat som blivit lite för mycket. Det händer för mycket saker runt omkring just nu, och jag måste lösa detta.
Så har inte riktigt haft "tiden" att blogga, och inte heller orken psykiskt då jag varit rädd att dra ner andra. Ni vet ju hur lätt det är.
Men lite snabbt om hur flyttandet och allt har gått, det har gått bra, jag är hemmastadd i mitt rum här i Stenungsund. H. är just nu inte här, av olika omständigheter. Som har mycket med allt som skett att göra.
Förra lördagen fick jag ryck och åkte ner till Ullared för att hämta I. som var här ett tag.
Veckan har varit tuff psykiskt, men har gått på sminkkurs för Id Bare Minerals och jobbat lite.
Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amy

Jag drev denna bloggen under min tid då jag led av svår anorexi. Jag la den sedan på hyllan för att läka...men jag saknar att få skriva, så nu öppnar jag den igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela